måndag 24 september 2012

Inatt som var gick det inte att sova tankarna flög runt i huvudet som en stormby..
Så i morse då jag gick till bussen fick jag höra att jag såg trött ut..
Jo trött som fan var jag..
Sen när bussen stannade i skurup träffade jag Jeanette =)
Saknar folket på cau..
Men på onsdag börjar jag 14.00 så då blir det att åka och hälsa på =)
När halva dagen hade gått skulle jag gå med sjukgymnasten..
Tröttheten fick mej nästan att somna..
Pinsamt haha

Men när jag slutade fick jag sms av gumman att hon hade fått komma hem..
Var verkligen skönt att höra det då man har varit orolig för henne..
Sen åkte vi till dagis för att hämta ungarna..
Fick hem en liten suris..
Sen ville hon gå och kolla på grannens kattungar men de glömde jag bort..
Efter att vi hade ätit la jag mej på soffan och sov en timme..
Det var guld värt..

Inatt lär jag sova väldigt gott =)
Idag fick jag en fråga om varför jag är så hemlighets full med vissa saker..
Haha kan bero på att vissa är så hemskt snackiga..
Skaffa er ett liv.. 
Jag står för vad jag gör och vad mitt hjärta säger..
Så e det..
Ja mitt hjärta slår för någon men det är min ensak ännu..
Förr eller senare kommer de ändå ut men ni får vänta tills dess..
En del vet och det är dom jag litar på och det är väldigt få =)
Och ni som inte kan acceptera hur mitt liv är kan dra för jag klarar mej =)
Nä nu blir det att försöka hoppa in i duschen och sen lägga sej i soffan en liten stund..
Älskar mitt liv och ni som finns där för mej <3 p="p">
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar