fredag 28 september 2012

Fredag =)

Imorse vaknade jag och mådde då inte bra..
Ibland kan jag bara bli så trött på mej själv..
Fick mej några skratt då vi skulle åka hem från tomelilla..
Den där bilen gillade att skala däck haha..
Till sist blev jag lite nojjig att vi inte skulle komma hem haha..
Man kunde inte låta bli att skratta åt veronicas kommentarer som vanligt..
Hon är verkligen en underbar vän som finns där för en..
När jag kom hem började jag plocka undan lite =)
Sen fick jag för mej att jag skulle kolla upp vad jag skulle ha för kläder imorgon..
Men det fick jag ge upp..
Besluts ångest..
Som vanligt suck..

Sen kollade jag på vår film som vi spelade in på teater uppvisningen..
Usch vad jag saknar de..
Vi var så tajta i den gruppen..
Det fick mej att må bra då jag mådde som sämst..
Gick drama 4 terminer sen la dom ner de och vi ville inte att dom skulle lägga ner de..
Jag kan verkligen leva mej in i dessa minnen..

Sen skickade veronica så jag ringde upp henne..
Haha jag kunde inte låta bli att skratta då du berättade haha..
Men du är en underbar vän jag ej någonsin vill mista..
Imorgon ska vi ut och festa loss på törringe.. 
Kommer inte dricka så mycket men kommer ha kul ändå hihi..
Undrar när nu veronica ringer igen =)
Går inte o lägger mej innan hon kommer hem så vem vet kan bli en lång natt..
nu har jag inte mer att berätta..
Ha en fortsatt trevlig kväll alla för det skall jag ha hihi 
Bye!!

En gammal bild men det bjuder jag på hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar