söndag 15 juli 2012

Underbar helg..

Min helg har varit helt underbar med alla dessa fantastiska människor runt om en..
I fredags stod jag bakom XL scenen på sommar rocken..
Så skulle E-TYPE givetvis ha en massa smällare o sånt skit..
var inte berädd vissa gånger så hjärtat höll på o hoppa ur kroppen =) 
Tyvärr tyckte jag han sjöng kasst..
Han har gjort sitt tycker jag..
Hamerfall var lika bra som vanligt =P
När allt var slut så kom regnet  o man frös som fan..
Jag var trött och höll på o somna i bilen nästan på väg hem..
Har blivit ganska förkyld.. 

På lördagen var det sista dagen..
Vaknade givetvis en timme innan jag skulle gå upp och huvudvärk hade man..
Sattes vid ena ingånen där mina småsyskon jobbar..
Naaaw dom gjorde kaffe till en..
Sen har man stått vid pisse poolen..
Där stod jag och simon o vaktade..
Madde kom förbi då hon skulle in på festivalen..
Hon bara vilket roligt arbete du har fått o jag där ja =)
Senare kom några andra som man kände..
Jag och Lisa skrattade åt vissa killar som tyckte de var roligt o störa sej med oss.. 
Ajja roligt hade jag förutom att man hade världens huvudvärk..
Senare hamnade jag på stället utan för mina systrar igen och tur va de..
Hon frågade om jag skulle ha en alvedon sugtablett..
Jag bara sa urk okej då ..
Så hon kom med citron te och den äckliga tabletten..
Den gick ner =)
Sen satt jag där resten av kvällen

Idag vaknade jag av att det ringde på dörren..
Det var vaktis..
Klockan var ju 12..
Jag hade svedala rocken i mina drömmar så allt kändes konstigt o vakna o va hemma..
Nä nu blir det snart att sova.. 
Natti Natti

Ps: Bilder kommer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar