måndag 16 juli 2012

Tråkig dag...

vaknade inatt av att jag hade feber så det var bara att ta en alvedon..
Detta kallar jag otur nu när jag har haft sådant flyt..
aja jag har sovit halva dagen känns de som men febern är borta så det var nog bra o sova.
Kollade på osbourns family säsong 2..
Fick mej en del skratt..
Har fortfarande ont i huvudet men det kommer o går..
Hatar att det blir varmt/kallt hela tiden..
När ska den riktiga sommaren komma så man kan sola o få färg??
Skulle ju tvättat ikväll men har inte orkat så får ta det imorgon..
Saknar min lilla tös..
Jag hatar att inte ha kontrollen..
Bara kunna gå in o kola att hon andas då hon sover..
Ja jag är en höns mamma men hon är mitt dyrbara guld.. 
Tyvärr e hon det ända jag har.. 
Fast jag har ju alla mina underbara syskon och syskonbarn med. 
Men ibland önskar man att man hade en vuxen att vända sej till då man behöver.
Visst har jag en massa vänner o prata med men vissa saker går inte o prata om med mina vänner..
Sen vill man inte bli en last för dom har sina saker..
nä nog om de..

Vill ha hem lillan nu men får vänta tills på söndag..
Längtar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar