söndag 22 juli 2012

Underbar helg med en massa roliga saker =)

I fredags jobbade jag och sen bar det hem för att göra sej i ordning..
Gick hem till martina för att vi skulle äta o sen åka till sjöbo marknad =)
Hennes korv stroganoff är den godaste jag smakat än så länge..
På marknade hittade jag strumpor till mej och felicia..
Det blev lite godis också..

Igår åkte vi till arkens zoo i malmö..
Anton skulle få fiskar..
Jag köpte torkad banan till våra kaniner och lite annat gott..
Dom blev glada..
Ozzy ville inte ha halmen och tar de i munnen o flyttar allt till ett hörn..
Denna kanin är då speciell..
Det får inte ens ligga spån på hans sovplats..
Han är allt kräsen..
Luna har ännu inte flyttat runt sitt tack o lov..
Sen på kvällen åkte vi till mossby för att äta mjukglass..
Helgen har susat iväg..

Idag har jag vaknat tidigt av en jävla fluga..
Till sist hade jag ingen ro o ligga kvar i sängen..
Satte fart med o plocka undan och sätta igång lite disk..
Senare städade jag trappen i huset..
Var inte så roligt men det behövdes.. 
Sen har vi suttit ute hos martina och sen åkte vi och åt mat på saras..
Trodde min mage skulle spricka då man åkte hem men gott var det..
Jag hann damsuga och städa kaninburarna tills felicia kom hem..
Så underbart att ha hon hemma igen..
Som jag har saknat henne..
Det var ett långt inlägg så jag slutar nog här =)
Ha en trevlig kväll
Natti natti

Min älskade tös =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar