söndag 24 juni 2012

Rolig lördag =)

Idag vaknade jag av att martina skickade sms =) 
Hon undrade om jag hade haft en bra midsommar o de har jag haft..
Förutom den jävla huvudvärken man hade..
Idag frågade martina om jag ville med till malmö o hjälpa till..
Jag sa faktiskt ja..
Klart man hjälper sina vänner..
Är så glad för martina o anders..
Tänk att att dom ska ha en liten o anton blir storebror..

När vi åkte in mot malmö så åkte vi in om mc donalds..
Så gott de var..
Fick lite saker av anders..
Men dom där träningsbyxorna kommer jag drunkna i haha..
Får gå med dom hemma..
Men när vi kom hem så gick jag bort till dom med min jordgubbs paj..
De var omtyckt =) 

Nu ska man snart hoppa ner i bingen o sova.. 
Är ju vaktmöte imorgon inför svedala sommar rock =)

Ha det =)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar