måndag 4 juni 2012

Underbara helg =)

I fredags var jag hos martina en stund på kvällen och hon bjöd på mat.. 
Sen när jag kom hem så la jag mej i soffan o kollade på film och åt gott..
Sov länge på lördagen.. 
Inte riktigt bra för inatt fick jag inte många timmars sömn..
Men igår hade jag och martina en tjejdag.. 
Vi åt god mat och drack kaffe..
Och anton var ju också hemma så vi lekte med hans tågbana..
 Han är verkligen lätt att roa..
Sicken underbar liten gosse han är.. 

Sen gick jag hem o rensa i ett skåp där bara pyssel skall vara..
Så hittade jag lite smink som jag inte ens hade en aning om att de låg där.. 
Ibland är det ganska bra och rensa.. 
Sen när jag la mej kunde jag inte somna alls..
Det var ganska ljust då jag vaknade haha
Idag har jag städat och varit en runda hos martina innan lillan kom hem..
Så skönt att få hem henne..
Min lilla tös var väldigt mammig idag =)
Nu blir det att hoppa ner i bingen o sova.. 
Natti Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar