måndag 21 maj 2012

Good days =)

I torsdags åkte jag till skurup och när jag skulle trycka biljett till växjö så träffade jag på martin..
Så vi hade följe till malmö central där vi köpte var sin kaffe..
Älskar deras capuccino  på espressohouse..
Sen när jag satte mej på tåget så satte jag mej i fel vagn..
Jag fick fan plugga in hörlurarna i telefonen..
Det var ju ett jävla babbel från några ungdomar..
Aja resan gick bra..
Jenny mötte upp mej o sen bar de av hem till henne..
Vi tog de mest lugnt i torsdags..
I fredags drack vi vin..
Ja jag som inte gillar vin..
Men vi tog som tur var ett gott..
De andra smakade piss..
Hennes killkompis kom.. 
Somnade runt 3 och vaknade kl halv 8..

Då fick jag ett ryck och diskade alla glas.. 
Fan vad de luktade illa från groggarna som stod kvar.. 
Gick sen och handlade frukostbullar..
Jenny kom hem vid 12 tiden.. 
La men senare på soffan o sov en timme.. 
Vid halv 7 bar de iväg till brittatorp för att gå på sexparty..
Jennys jobbarkompis hade anordnat de o vi fick go mat och jag och jenny var dom ända som drack läsk =)
Nä bakis var jag inte men kände inte för o dricka..
Fick oss många goa skratt..
Jennys jobbarkompisar e super gulliga och snälla.. 
När vi skulle ta bussen tillbaka hade vi väldigt roligt..
Agge frågade ut busschauffören en massa och mitt i allt så vill töserna stanna bussen..
Ja dom skulle ju kissa.. 
Jag har nog aldrig skrattat så mycket..
Detta var verkligen udda haha..
Dom tjatade flera gånger i bussen ööö elli när kommer du nästa gång??
Jag sa bara vet inte riktigt..
Agge: Jenny när elli kommer upp ska vi ut o ha kul hahaha..
Låter lite farligt haha..
Ojj vad långt mitt inlägg blev..
Åkte hem på söndagen iallafall..
Skriver mer imorgon 
Natti natti

1 kommentar:

  1. Hej! Tips att hyra in till nästa sexparty, möhippa eller tjejmiddag (eller vanlig förfest): http://slaventommy.blogspot.com
    Mvh
    Tommy

    SvaraRadera