tisdag 15 maj 2012

weeei :)

Idag har jag och lillan myst i massor. 
Sen pratade jag och martina länge..
Blir ofta så men jag gillar martina väldigt mycket..
Finns tyvärr inte så många som är som hon är..
Sen bestämde vi att vi skulle gå till affären ihop.
Så det blev att klä på lillan och borsta håret..
Mitt hår ser ut som kom o hjälp mej att dö typ haha..
Måste färga min utväxt denna månad..
Det e de värsta att ha blont hår =)

Idag gjorde vi potatis/purjolök soppa och mackor till..
Så gott de var..
Lillan åt riktigt bra tack o lov..
Men hon ville egentligen ha sparris soppa...
Men jag ville ha lite variation...
Lillan har suttit fastklistrad i fönstret och kollat på asfalts läggarna då dom jobbar.
Kommer själv ihåg att när jag var liten älskade jag doften av asfalt..
Jag var ju också väldigt nyfiken på maskinerna..
Fast de e jag änn idag.. 
Tänk vilka maskiner de finns nu o det e helt otroligt..
Vi lever ju väldigt modernt haha.. 

Nu blir det att snart att ge lillan medicin o sen borsta tänderna..
Sen ska lillan ta o sova..
Den är sååå bra..

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar