fredag 22 januari 2010

torsdag..

har haft jätte problem me ryggen..
Hoppas det går över..
Det känns som att någon hugger en i ryggen ju...
Idag fick jag världens sjukaste sms av min hyresvärd..
Jag tänker inte bli långvarig här..
Vad tror han att jag e..
Usch usch usch..
Skönt att man har folk runt om sej..
hade nog inte pallat de annars..
Ingen ska hota mej..
Det accepterar jag inte..
Kändes bra att prata me humle o dumle..
Dom ändrar om i studiorna..
De har var sitt studiorum..
Eftersom dom bor en bit från varandra.
Ska bli spännande att se vad som händer på sportlovet..
E riktigt nyfiken..
ska verkligen bli super roligt haha..
Så nu får tiden ticka=)
Jag o emma fick börja på drama..
vi blev riktigt glada..
Så nu e det roligt att gå i skolan haha =)
Stackars poppe..
Han blir inte av me oss haha
men han e en snäll o bra lärare o det e fler änn vi som tycker de..
Nee det har väl inte hänt så mycket mer vad jag vet..
nu ska jag ta o sova lite..
orkar inte se film nu.. får bli imorgon istället..
natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar