onsdag 10 februari 2010

Onsdag

Har ej blivit så mycet bloggande sista tiden..
Har faktiskt inte ens haft en tanke på de..
Har ju hänt en del den sista tiden..
Trivs ganska bra i skolan..
Har ju fått en del vänner i skolan men vi umgås ju inte direkt på fritiden..
Men de e ju inget måste..
Har väl sorterat bort en del folk pga att dom snackar så sjukt mycket..
Pallar inte me sånt..
Hellre vänner som man kan umgås me alla tillsamans utan att nån ska snacka massa skit om den andra..
Nog om de..
Har fått en ny granne..
men dom e på sjukhuset ..
dom kommer hem när jag har åkt..
känns konstigt hehe..
har fått nightwish på hjärnan igen..
Och pain..
Börjar jag gå tillbaka i mina gamla fotspår igen??
Snart blir det att åka till småland..
Det ska bli riktigt roligt.
Ska bli skönt att ha me sej flisan oxå..
Hon e ju trots allt mammas trollunge..
Älskar henne över allt annat på jorden..
Hon är min livslåga..
Saknar henne fruktansvärt mycket..
Jag kan höra hennes underbara skratt..
Skönt att hon snart kommer hem för det e riktigt ensamt..
nee nu ska jag sova så jag orkar imorgon..
ha det gott
bye
PINK LADY!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar