söndag 3 januari 2010

2 januari..

Vaknade av att palle ringde o sa att dom var på väg..
Var att gå upp o sätta in smutsdisken i diskmaskinen o sätta igång den..
Sen blev de kaffe som tur vaa..
Vi gick ner i källaren o palle började på att kolla lådorna..
Men det e ju hans saker..
Men det e mycket som måste slängas på tippen..
Så han får komma någon dag i helgen o hjälpa till..
för jag har slängt mycket där sj..
Ska börja kolla i mina lådor vad jag hade där nere..
Har typ inget minne haha..
Idag har det varit en lugn dag..
Lillan somnade ganska tidigt..
Jag har sett på harry potter och inpact...
Dom var bra..
Igår kolla jag på black beauty..
Fy fan vad hemsk filmen är..
Tårarna kom flera gånger..
Undrar bara hur fan dom bara kunde göra så mot hästarna..
Skönt vissa kom till ett bra hem till slut..
Får väl snart ta o lägga mej =)
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar