onsdag 13 januari 2010

ojj då.. verkligen dax att blogga lite..

I måndags började vi skolan..
Var hos syon o tog bort något ämne o la till..
Var ju en massa krockar över allt..
Sen tog man det ganska lungt efter man kom hem..
På tisdagen hade vi ingen kommunikation me poppe för han var ju i thailand..
Så man fick sovmorgon men ändå vaknade man för tidigt haha..
Hade presentations teknik och rättskunskap..
o jag ångrar absolut inte att jag valde de..
Vi har ju roligt på lektionerna..
Och en bra lärare..
Så tisdagarna kommer bli roliga dagar i skolan..
o idag hade vi matte o det var drygt idag..
Jag blev helt trött efter matten...
Sen hade vi samhälle A och det var oxå jätte roligt
för vår lärare är oxå rolig..
Tror nog alla lärarna e bra o snälla;)
Änn så länge har jag inte varit me om nått negativt på skolan..
nee man får väl snart försöka sova lite..
så man kommer upp imorgon..
Lillan fick ju vaccinet idag så de blev ingen sov morgon för min del..
Febern verkar ha gått över..
skönt
nee nu har jag inget mer o berätta idag ha de gott
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar