onsdag 1 januari 2014

Nytt år..

Nytt år och nya möjligheter..
Igår var det en väldigt bra dag för det var sista dagen på år 2013..
Det året har varit både bra och dåligt..
Det som har varit bra är att jag har lyckats bli klar med 3 kurser..
Och alla vänner som har stöttat mej när jag har mått som sämst..
Felicia började skolan och det har gått så himla bra för henne..
Det har varit ett kämpigt år och nu hoppas jag på ett lugnt och roligt år..

Det kommer bli en hel del förändringar detta år..
Många bra men säkert några dåliga med..
Det första jag måste göra är att bli klar med sista kursen..
Sen blir det att fixa ett jobb..
Känns nu som allt börjar lösa sej..
Och jag har så mycket planer i huvudet som jag får ta o skriva ner..
Är nu så mycket jag vill få gjort..
Nä nog om det..

Igår kom magnus och elias vid 9 tiden och väckte mej..
Det var meningen att jag skulle gå upp kl 08.00 men elli sov gott..
Elias ville leka med felicia innan hon skulle till sin pappa..
Vid 11 tiden blev hon hämtad..
Sen tog jag det lugnt tills jag skulle göra mej i ordning..
Haha det blev ju kalabalik i huvudet på mej..
Vad skulle jag ha på mej och hur skulle jag ha håret..
Blev bra till sist..
Gick sen till martina och anders..
Vi åt svin god mat och hade allmänt roligt..
Massa mys med barnen..
Anton tog fram sina doktor leksaker..
Han tyckte jag var sjuk haha..
Fick roat han en del..
Anders tyckte jag skulle ha red bull vodka och gav mej till sist..
Länge sen jag drack det..
Sen satt vi i 2 timmar o väntade ut att klockan skulle slå 00.00
Gick hem vid 00.45 och var jätte trött..
Men piggnade givetvis till så somnade inte förens 03.30
Lite trött idag men hade en super trevlig nyår med dom bästa..

Nä nu ska jag göra mej i ordning..
Ha det gott 
Bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar