onsdag 8 januari 2014

Året började inte så himla bra..

I måndags fick jag ta ett väldigt svårt och jobbigt beslut..
Vi måste göra oss av med vår älskade lilla divan..
Hon blir alldeles för stressad av barn..
Nu bor hon hos en vän och jag försöker nu hitta ett lämpligt hem..
På kvällarna känns det så himla tom utan dej..
Du kom alltid o la dej i min famn och myste..
Så kvällarna och mornarna är värst..
Men jag vet att du kommer få det bra..

Idag på jobb fick jag en uppgift som jag verkligen ej är van vid..
Den var ju helt ok..
Så vad har jag nu gjort..
Jo jag har testat på hur de e att sitta på kontor haha..
Fast nu skulle jag uppdatera listorna på kemikalierna så de var ju inget jätte stort ..
Satt och letade efter säkerhets skrifter och printade ut dom..
Blev lite dryg då jag kom halv vägs..
Nåja snart klar..
Men att jobba på kontor e nog inget för mej..
Men man ska ju testa på olika saker här i livet..
Måste ha ett jobb där man jobbar aktivt..

Sen bar de i väg till läkaren.. 
Jag ville han skulle lyssna på mina lungor då jag ibland har fått fruktansvärd rethosta..
Men dom lät fina och inga infektioner som tur var..
Nå ja börjar bli van att dom inte hittar nått på mej haha.
Frisk som en nötkärna hihihi..

Nä nu ska jag glo på baywatch så ha en fortsatt bra dag..
Ha det 


  

1 kommentar:

  1. Men hallå detta är ju lastgammalt, hur går det med bloggandet =) Kramis

    SvaraRadera