onsdag 25 december 2013

Äntligen är julen över..

Nu har det gått 5 dagar av julsemestern och det har gått väldigt fort..
Har så mycket jag vill berätta men då blir det ett lång inlägg.
Men i helgen har jag varit med martina o hennes familj och tagit det lugnt..

I måndags åkte jag och magnus till ystad så jag kunde handla dom sista julklapparna..
Vi var både på rusta o öb..
Hittade det mesta på rusta tack o lov..
Nästa år ska jag vara ute i god tid och inte stressa som jag har gjort..
Där efter skulle vi åka och hämta felicia hos hennes pappa..
Sen blev de mc donalds..
Sen körde magnus hem oss.

Men kunde inte ta upp sakerna så magnus kom vid halv 11 med alla julklappar som jag hade handlat..
Har ju en väldigt nyfiken dotter så hade inget val..
Så satt till kl 01.05 och slog in alla paket..
Roligare kan man ha..
Sen då jag skulle sova blev jag pigg..
Jag somnade till sist..

På julaftons morgon fick jag gå och väcka felicia..
Och hon blev så glad för tomten hade lämnat 4 paket till henne..
Men hon öppnar först kalendrarna..
Tosiga tös..
Men glad blev hon..
Sen blev det att gå och handla och sen in i duschen..
Sen gick vi till martina och hennes familj för att fria jul..
Barnen lekte jätte fint..
Nu är jag glad att julen är över..
Nästa år åker jag utomlands till jul..
Idag blir det att gå bort till martina så ungarna kan leka..

Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar