lördag 7 december 2013

Tillbaka igen

Ja då var jag tillbaka igen efter ett långt avbrott..
Jag tappade orken att blogga då jag inte mådde så bra..
Så jag gav upp men nu hoppas jag motivationen är tillbaka..
Nog om det..

I går kom den där stormen Sven..
Och jag var helt 100 på att strömmen skulle gå då det blåste som FAN..
Den gick nog inatt för jag vaknade av att hemtelefonen pep..
Jag som hatar då det blåser så mycket..
Men fick sovit en del..
När man väl skulle gå upp ville man bara ligga kvar under täcket..
Men gick upp och väckte felicia..
Gjorde i ordning allt och sen gick jag och lämnade henne på fritids..
sen då jag stod och väntade på bussen så ringde Eva och sa att jag skulle gå hem..
Så det blev inget jobb pga dej sven..
Mina planer blev helt rubbade..

Gick senare till Martina och drack kaffe..
När Anton och Melina såg mej lös dom upp..
Tog upp Melina i famnen sen ville hon bara mysa..
Hon har nog saknat mej då det inte gick att sätta ner henne..
Har varit mycket så man har ju inte träffat dom lika mycket som man brukar..
Sen ringde lillans pappa då han ej kunde hämta felicia så jag fick gå ut igen..
När jag gick till skolan snöade de som fan..
Sen när vi väntade in farmor o farfar så började blåsa som fan igen..
Jag blev lugn när dom satte henne i bilen  och jag gick hem..
Höll nästan på att flyga iväg..
Läskigt..

Har sett några avsnitt av baywatch ikväll och myst med katten..
Nu blir de väl snart att sova lite..
Så man är pigg imorgon..
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar