torsdag 9 juni 2011

Bokstaven A

Avslutning hade vi i skolan idag. Man kommer sakna alla vännerna nu men tiden går nog väldigt fort. Och det var faktiskt inte så många som kom på avslutningen. Då vi var klara bjöd dom på kanelbullae, olika sorters frukter o då kaffe och te. Men jag hade inte tid att äta. Jag matade lilla Freja som bara är 4 månader. Tänk att man kan vara så liten =)

Ananas paj blev jag väldigt sugen på idag. Oturligt nog hade jag inte dom ingredienserna hemma. Sen måste jag spara mina sista pengar tills nästa vecka. Då jag får nya av csn. Fan vad gott det skall bli att kunna göra ananas paj sen. Med vaniljsås. Ååå så sugen jag blev på paj nu.

Aerosmith är ett bra band. Dom har gjort många bra låtar. Några av dom är Rag Doll , Beyond Beautiful och Dream On.  Är ett band som jag lyssnade på när jag var liten.  Då var Stevie Tyler en stor favorit. Men idag är det bara musiken som är bra.  

 Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar