lördag 11 juni 2011

Bokstav C

Clementiner är riktigt gott. Det tillhör hösten och julen. När jag väntade lillan åt jag hur mycket clementiner som helst. Dom skall inte vara för sura eller över mogna. För då e dom inte lika goda. Där är nog gott om c-vitaminer i dom. Vilket är bra för kroppen. Och man blir piggare och orkar mer.


Coca cola är något jag är beroende av tyvärr. Kan inte vara utan det mer än 2 dagar. Iskall cola på burk är godast. Har druckit mycket sådant på lektionerna. Men har inte blivit så mycket denna termin som var men förra terminen var nog värst. Coca Cola gjorde en reklam på julen då man var liten. Satt fast i tvn när den kom. Saknar den gamla reklamen då det kör en massa lastbilar med coca cola.  Nu saknar jag julen. En väldigt mysig tid.


Csi NY Är en favorit serie. Har inte sett de på länge men nu har man snart tid igen för att se på den serien. Gillar många kriminal serier. Hade velat jobba som kriminal tekniker men blir nog aldrig så. Men man kan alltid drömma om det.


Idag har jag varit och lämnat en massa kläder i uff conteiner.Sen har jag bäddat sängen och gott ner med lite i källaren.Sen gjorde jag hemmagjorda köttbullar och nypotatis till middag. Palle kom idag oxå. Sen träffas vi inte på 14 dagar. Han åker till österrike med sina föräldrar. Vi får stanna hemma eftersom hans föräldrar tycker det blir för långt för felicia att åka. Tycker mest synd om lillan för hon kommer verkligen sakna sin pappa riktigt mycket. Och hon kommer tjata om att vi skall åka till pappa. Men får hoppas tiden går fort. Nä nu har jag väl inte så mycket mer att skriva. 


Ha en underbar kväll alla läsare!
Snart skall vi se en filmen som Little fuckers.
Palles val av film. För jag har ingen aning om vad den handlar om.
Fast nu vet jag eftersom jag sökte på filmen och hittade framsidan av fodralet.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar