fredag 10 juni 2011

Bokstaven B

Baddax var det för felicia idag. Och hon har kommit in i en period igen att hon inte vill bada.
Får hoppas det snart går över. Måste skaffa en ny badräkt till felicia med.  För hon tyckte
ju det var roligt att bada i havet.. Min tös e allt rolig ibland. Att bada i havet är helt ok.
Men att bada hemma i badkaret är inte lika kul. Får nog köpa nya badkulor till henne.

Bambu i rullgardin skall införskaffas till denna lägenhet nu i sommar. Här blir så fruktansvärt varmt eftersom att solen lyser in i Vardagsrummet minst 5 timmar om dagen. Sen är det snyggt också för den delen. 

Blommor har jag sett många av idag. Det är så mysigt då alla blommor på våren tar sej fram.
Det finns väldigt många blommor som doftar gott. Syrener är nog en favorit men det finns nog många fler som orkidé och vissa rosor. 

Idag har det varit en bra dag. Jag, Martina och barnen var ute och matade ankorna idag och sen var vi en stund på lekplatsen. Efter att vi hade handlat gick vi hem till Martina och satte oss på gården. Ungarna busade och vi drack kaffe som vanligt hehe
Idag har mitt ena öga runnit och känts konstigt.. Det e kanske något jag inte tåler i luften haha.
Aja jag överlever ännu. Går de inte över får jag ta nån allergi pilla.. 
Nee nu skall jag snart fortsätta plocka undan lite.. 
ha en super bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar