torsdag 19 maj 2011

Torsdag!!

Idag blev jag arg på matte läraren.
För det första säger hon klarar ni inte mattprovet i det nationella får vi IG i kursen..
Och jag bara tänkte för mej själv att detta kan då inte stämma..
Måste kolla upp det med rektorn tänkte jag..
Så när jag kom hem ringde jag vår roliga rektor.
Så sa han e du säker på att du hörde helt rätt..
O jag bara ja hon sa det två gånger..
Men så får det inte gå till..
Så han skulle ringa henne i veckan..
Haha Snacka om att skämma ut sej..

Sen var jag och drack kaffe hos Martina =)
Hon var tvungen att ta sej till affären och hon ville inte dra ut Anton..
Han är ju bomba förkyld stackarn.
Men vi hade roligt den stunden.. 
Så sen bjöd Martina på fransbröd mackor..
Mums Mums

Nu blir det att plugga som en gris.. 
Imorgon åker vi till malmö..
Men först skall jag till skolan och ha engelska.
Nee ha en underbar kväll..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar