måndag 30 maj 2011

En väldigt bra helg och en bra måndag =)

Ihelgen har vi varit i malmö som vanligt =)
I fredags var vi på kalas hos palles faster.
Hade faktiskt rätt kul men var inte på humör den dagen.
Ilördags var vi på barnens lekland med martina och hennes lillan familj.
Anders syster och hennes barn kom oxå.
Väldigt trevligt att lära känna  nytt folk.
Sen åkte jag och palle o hämtade hans bil 
Felicia följde med martina med familj..
Vi skulle ju äta pizza ihopa..
Gott var det allt.. 
I söndags åkte jag till skurup på möte.
Sen åkte jag tillbaka till malmö eftersom att marina och anton skulle åka med oss hem.
När vi kom hem pluggade jag som en gris.. 
Fan vad stressigt..
Blir väldigt jobbigt
 med så mycket men  kunde inte ge upp haha

Idag när jag vaknade bar det till dagis med lillan sen hem och plugga till provet och fixa övriga uppgifter som skulle in..
senare vid 14.00 gjorde jag provet.
Sen satt jag nere hos syon och väntade på mötet med rektorn o syon.
Där hade jag allt tur..
Slipper ha matte med barbara.
Så jag och tina skall gå ihop på lantan nästa termin =)
Nee nu blir det att fortsätta plugga hinner inte imorgon tyvärr

Ha en super bra kväll
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar