måndag 16 maj 2011

Måndag..

Idag har jag haft en ganska bra dag.
Vaknade vid halv 8.
Gav lillan frukost och  tog fram rena kläder till henne.
Sen vid kvart i 9 gick vi mot dagis..
Det blåste o var ganska kallt.
Då vill man helt enkelt inte gå ut. 
När jag kom hem tvättade jag mitt hår.
Sen ringde martina.
Sen bar det av till skolan.

Vi hade matte först.
Vi gick igenom ett gammalt nationellt prov.
Så tråkigt men ett måste då vi har det nationella på onsdag suck.. 
Hade lång håla tills historian började.
Idag hade vi prov på andra världs kriget..
Gillar inte historia men hoppas jag blir godkänd.
När jag väl kom hem gick jag bort till martina.
Vi drack kaffe o pratade lite. 
Sen hämtade jag lillan.
Idag åt vi hemma gjorda köttbullar pommes och sås..
Mumsigt.

Snart blir det att kolla på en unge i minuten.
ha en super bra kväll
bye!!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar