lördag 8 maj 2010

Vilken vecka..

Måndag!!


Hände inte så mycket i måndags mer änn att man blev mamma till 3 kaninbebisar..

Fattar inte att man kan kasta ut dom små liven så..

Det e fan sjuk hur folk behandlar djur idag..


Tisdag!!


Vi fick tillbaka våra svenskprov i grammatiken..

Haha jag e fan skitkass på de..

Blir omprov..

Sen hade vi drama o det var mycket bättre denna gång..

Ska bli roligt att spela upp de..

Vi spelade oxå in i studion..

Haha skrattade pga att det lät hemskt..

Sen var jag o lillan hos jörgen en stund då vi kom hem..

Jag var så sugen på kaffe..


Onsdag!!


Prov på matte..

Hade alla rätt =)

Sen hade jag samhälls prov som inte gick så bra grr...

Blev en lugn kväll..

Fast man pluggade faktiskt på naturkunskapen..

Den minsta kanin bebis klarade sej inte men den hade ett brock vid navelen..


Torsdag!!


Prov i naturkunskap..

Gick riktigt bra tror jag..

Gick till marina sen..

Vi gick o handlade melon o jordgubbar som var billigt på netto..

*Mums*

Mitt hjärta har åkt till sin pappa..

Kändes ganska jobbigt den dagen..

Fick sett på avatar..

En riktigt bra film men slår inte twilight filmerna..


Fredag!!


Vaknar lite för sent..

Går upp för att kolla bebisarna som vanligt..

Blev helt paff för nu hade dom andra 2 oxå dött...

Flisan kommer bli helt ledsen då hon kommer hem..

hon som var så glad för kaninbebisarna..

Idag har vi bakat hos grannen..

Var faktiskt riktigt roligt idag..

Sen kom ju min kamera oxå så nu var man ju tvungen att gå ut o hämta den oxå =)

Nee har haft en bra vecka fast det har blivit för mycket nu..


*R.I.P*

Ni kommer alltid finnas i mina tankar..


Inatt drömde jag något hemskt som handlar om mitt förflutna..

Gillar inte att drömma om sånt..

Hoppas nu jag slipper drömma om de fler gånger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar