torsdag 13 maj 2010

Tisdag och onsdag..

Igår orkade jag helt enkelt inte blogga pga att jag inte mådde så bra..
Så nu ska jag skriva om tisdag oxå..

Tisdag!!

Hade sovit dåligt o haft en massa drömmar som e ren sanning..
Drog till draman..
Det var ju dax för en ny träning..
Pratade me åsa innan vi började lektionen..
O vi bara dummar oss som vanligt..
Tack jonas för tipset..
Dejt med döda ljus!!
Haha vi har nog aldrig skrattat så mycket..
Dax att gå till salen där vi alltid har samling..
Där var många borta så vi bestämde att vi drog en träning på pjäsen o sen blev de fotografering o sen insjungning i studion..
Vi fick så mycket beröm för att vi blir bättre o bättre..
Jag o emma fick en ide om låten..
Så vi frågade poppe om vi kunde spela om refrengerna för det lät som en hönsgård..
O poppe sa klart vi kan så jag o emma frågade jonas om han var me på de..
Absolut sa han..
In i studion igen..
2 inspelningar på varje ref..
så var vi äntligen klara
o började lyssna på dom så råkade poppe ta bort en ref så de blev in o sjunga igen..
Fast roligt var de.
jag o jonas på vissa versbitar o gunna o birthe på vissa..
Trodde inte att jag skulle våga de men jo då..
jag kan mer änn jag sj vågar tro..
Sen blev de att åka hem..

Onsdag..

Vaknade av att jörgen kom in o ville låna hemtelefonen pga att deras ej funkar..
Klart han fick låna den o ringa dagis o praktik..
Så jag fick gå upp o göra mej iordning..
Skulle ju ha möte me syon..
Men blev ju inte så pga att det inte gick nån bussar..
Jävligt irriterande..
Missade 2 lektioner oxå..
Kan de bli värre..
Så nee de blev o städa innan lillan kom hem..
Tack palle för att du fixade till dumburken..
De var på tiden!!
Sen fick lillan leka en stund me frida o evelina..
Sen har jag fått tvättat de mesta..
Sen har jag suttit o funderat varför mina drömmar e så skumma nu..
Mitt förflutna e o spökar i huvudet !!
Känner mej ganska ledsen o trött på allt..
Fast jag döljer de ganska bra..
Men just nu finns de inget som heter trygghet..
Måste finna den fort igen..
nee får gå o bädda rent i sängen så man kan sova..
Ha de gott
Bye!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Ellie

    Det förflutna har alltid en tendens att komma och spotta en i ansiktet när man minst anar det. Skriv av dig, det tror jag är bra.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tack petra..
    Jo ibland kan de va bra o få skriva av sej..
    Både roliga o tråkiga saker..
    kram på dej me

    SvaraRadera