måndag 19 april 2010

Måndag morgon..



Har satt in all disk i diskmaskinen o gjort fint i köket..


Tog bort påskriset oxå..


Men jag sparade på fjädrarna..


Men diskade de stora förhand..


Lillan e helt inne i pettson och findus..


Har börjat tvätta nu som tur e..




Blev så sugen på Fiskpinnar , Mos och hollandesås..


Så man fick ju gå o handla oxå..


O vem möte vi på då??


Jo suggan..


Flisan hälsade men dom bara gick förbi o sa inte ens hej..


Hon får skylla sej sj att jag inte vill va vän me någon som tar vår post..


Men dom kunde ju sagt hej till lillan..


Hon behöver ju inte bli drabbad..


Men man ska inte sluta förvåna sej..


Skönt att hon flyttar ut snart..


Det e ju inte bara jag som har blivit drabbad..


En annan i huset hade öppnad post i brevlådan..


men de roliga är att brevbäraren får inte lämna ut öppnad post..




O det vet till o med jag..


Jag har jobbat ett år på post terminalen i malmö..


Nee nog om de..




Min förkylning är på väg tillbaka..


Suck..


Nnu när jag ska till småland så måste jag va frisk..


Nee om man skulle gå ner o stoppa i en ny maskin..


ha det


Bye


Ps: Bild lånad från goggle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar