tisdag 13 april 2010

Tisdag!!

Firade flisan igår eftersom att hon var hos sin pappa då hon fyllde 3 år..
Hon blev jätte glad för sina presenter o sen gick vi ut och blåste såpbubblor...
Har nog aldrig sett henne så glad på länge..
Vet inte vad jag skulle gjort utan henne..
Idag hade vi prov i kommunikation..
Det var svårare änn jag trodde..
Sen lyssnade vi på sagorna som spelades in i skolans studio..
Jag o Linus ska spela in bockarna bruse nästa tisdag..
Känner mej smått nervös haha..
På drama ska vi göra en pjäs som ska heta alladin..
Idag fick vi många skratt..
Längtar ju redan tills nästa tisdag..
Sen den 23 åker jag till småland..
Weeei ska bli riktigt skoj..
Alltså de blir en studio helg..
Ojj vad jag ska hitta på hyss..
Nee om jag skulle ta o va snäll..
Sen jag har sett Twilight filmerna...
Jag blev helt från mej haha
Jag vill oxå va me om sån riktig förälskelse haha
Edward och Belle e så fina ihop..
Fast en vacker dag står nog min prins o väntar haha
Nee de skulle inte bli en massa kärleks trams i denna blogg..
Ha det gott alla nu ska jag göra annat
Ha det
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar