torsdag 25 mars 2010

Har haft en bra dag!!

Vaknade tidigt fast jag inte skulle till skolan..
Lillan var ju väldigt pigg..
Så det var att klä på henne o sen gå till dagis..
Idag skulle vi haft naturkunskaps prov men ingen av oss gick dit..
Pga att hon inte kan lära ut så nu ska vi ha möte nästa torsdag efter lovet..
Kina ringde o fråga om jag skulle me till coop o handla o jag bara absolut..
Sen handlade jag på ica oxå..
fläskfilen kostarde ju 69 kr kilo..
Fick 3 stora fläskfileer biligt..
Känner mej ganska flitig så nu blir det att fixa o dona här hemma..
Glömde ju nämna att jag har färgat håret ännu ljusare..
Men det kan bli jävligt snyggt till sommaren..
Har fått en massa vår känslor i kroppen nu..
Idag var det riktigt skönt att va ute o äntligen är vintern borta!!
nee måste ta o va lite flitig nu o göra lite saker..
ha det gott
bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar