onsdag 24 mars 2010

Tankar!!

Just nu är allt fruktansvärt jobbigt..
Igår fick jag ett brev sen jag gjorde cell prov..
jag har lätt cellförändring..
Så nu blir det att göra fler tester..
Detta skrämer mej imellanåt..
Min kropp okrkar inte hur mycket som helst..
Har precis avslutat en kur av antibiotika pga urinvägsinfektion..
Så nu får vi se om den har hjälp eller inte..
Som tur e så har jag inte fått ett ända ig på samhällen..
o det e riktigt skönt..
Provet gick riktigt bra idag på brott o straff..
vi har prov i Naturkunskap imorgon men vi kan ju inte plugga på det..
vi e 3 som inte kommer göra de..
Det funkar ju inte att få ord som man ska söka på..
det kallarjag inte instuderings frågor..
Sen är hon så otrevlig när man pratar me henne så man e tyst istället..
Men syon o rektorn hade möte med henne igår o vi vet ju ingenting om hur det har gått..
Usch nu får vi se hur de går me naturkunskapen o allt..
Lillan är helt underbar..
hon får mej på bra tankar..
Denna månad blir de ingen studio för min del..
Har inte råd att åka upp men nästa månad så ska jag till småland..
Min lilla tjej blir 3 år den 11 april..
tiden går så sjukt fort jag hinner inte alls med..
Nu längtar jag till värmen..
Nee nu ska jag se film sen blir de att hämta upp sista tvätten..
Sen blir de att sova..
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar