söndag 7 april 2013

Jaha...

Sorry alla läsare att jag inte har gjort några blogginlägg på länge..
Har varit dålig i 2 veckor nu men börjar komma på fötter igen..
Har inte haft nån ork att höra av mej till alla vänner..
Det är inte som jag skiter i er men jag har velat va ifred..
Så blir jag ibland när jag inte mår bra..
Jag trodde först att jag fick influensa men ack så fel man kan ha..
Det var akut bronkit : Luftvägskatarr..
Hade jag inte gått till läkaren hade det kunnat gå till lunginflamation..
Så nu vet ni..
Vi var flera stycken som fick de..
Tack alla ni som har brytt er och hört av er..
Ni betyder mycket men förlåt för att jag inte har svarat alla..

Idag har jag tvättat och busat med lillan den stunden jag orkade..
Vi gjorde tacos idag då lillan ville ha det..
Sen på kvällen såg vi på barbie filmen och åt godis..
Ja det känns verkligen inte nyttigt men nu när man har gått ner 2 kg får man äta upp sej igen..
Nu blir det strax att lägga sej då jag inte orkar vara uppe mer nu..
Ha det gott..
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar