fredag 19 april 2013

Fredag..

Morgonen startade bra men eftermiddagen blev inte som jag hade väntat mej..
Idag var vi på komvux och det var kul..
Vi slutade efter en timme o de var lite tråkigt..
Men på måndag blir det nog massor av roligheter..
Idag har jag hittat ett nytt sköljmedel..
Jag blev kär i det..
Luktar blåbär och det var verkligen en god doft..
Trodde inte att den skulle lukta gott alls..
Men jag blev fast med en gång..
När jag hade hämtat lillan blev de lite stress..
Kommer inte gå in på de..
Men min helg blev inte som jag hade planerat..
Imorgon skall felicia på kalas på busfabriken..
Hittade en klänning som passade henne..
Dom andra var för stora eller för små..
Får införskaffa fler till henne..
Ikväll kom linus och ville leka med felicia så hon fick lekt av sej..
Nu är det tyst så jag tror hon sover..
Får väl krypa ner i soffan om en liten stund..
Ha en bra kväll alla..
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar