söndag 24 juli 2011

Bokstaven F

Felicia heter min dotter. Hon föddes den 11 april 2007.  Hon är det bästa som har hänt mej. Hon gillar leka med sina kompisar och vara ute på lekplatser. Hon har 2 kaniner som heter ozzy och luna. Felicia är en glad och sprallig liten tös. 

Frukter är gott men mina favoriter är gröna äpplen, päron och vindruvor. Fruktsallad måste jag bara göra i veckan. Det är ju så gott och nyttigt för den delen med. Behöver vitaminer nu då det är dåligt väder.

Fisk är inget jag är så jätte förtjust i men kan äta Lax, torsk och fiskpinnar. Vet faktiskt inte varför det är så många som inte äter fisk. Det är nyttigt och man behöver omega 3. Jag är ganska slarvig med att äta fisk en gång i veckan men det är ju ingen jätte hitt hos mej hehe.

Idag kom Martina och hennes familj hit. Vi drack kaffe och fikade på winerbröd, dammsugare och kex. Sen skulle Anders sätta upp en hylla till mej och först passade inte skruvarna och sen då han hade fått upp den fattas det 2 skruvar som skall hålla hyllan på plats i järnsången. Så vi fick ta ner det igen men nästa gång anders är hos martina kommer dom hit så skall hyllan på plats =9 Skall bli underbart o få rätt på sovrummet. Anders var tvungen o tasej hem vid 4 så det var bara jag felicia och martina o anton som åt. Vi åt lasang och till efterätt blev det persiko halvor och päron halvor med kaffe grädde.. Gud så gott det var. Barnen lekte och hade riktigt skoj. Nä nu blir det att ta det lugnt en stund o sen sova. 

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar