fredag 22 juli 2011

Bokstaven E

Envis är jag som bara den ibland. Jag ger mej inte om jag vet att jag har rätt. Ibland får jag ju tyvärr ge mej fast jag inte vill för jag vet att jag har rätt haha. Min dotter går i mina fotspår där =)

Ellinor är då mitt namn men dom kallar mej för elli. Hade velat heta Elin istället pga att det är mycket finare. Har velat heta de sen jag var 12 år. Men tänker inte byta nu känns lite onödigt.

Kom ej på mer på bokstaven E. Är nog för trött för att blogga. Men det är ju ett tag sen sist. Det har oxå hänt en del som gör att jag inte har orkat blogga.. men skall bli bättre på de =) Lillan kom hem idag igen. Som jag har saknat henne.  Idag har vi varit ute och gått med emma o hennes familj och deras nya hund Jack. Mår helt ärligt inte 100 % bra men blir bättre för var dag som går nu. Sitter o lyssnar på the poodles. Jakob har en fruktansvärt fin röst och han är ju ganska söt med =) Ska lägga upp en video med dom =)



Ha en super bra kväll  alla =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar