torsdag 11 november 2010

Torsdag..

Lillan blev dålig i söndags och fick inte behålla nått hon åt..
Men dagen där på var hon helt bra igen..
Men fick vara hemma på tisdagen oxå..
Så tänkte jag gud vad skönt o komma tebax till skolan..
Nä då för i onsdags morse spydde jag..
Då var de min tur o ha maginfluensa..
Idag e jag bättre men har en skallebank som heter duga.. 
Har inte fått gjort nått vettigt på hela veckan..
Imorse ringde tina mej <3
Har inte träffat henne på länge men så blir de då man blir sjuk..
Förra gången då vi hade digital bild var vi i svaneholm och tog höstbilder.
Idag hade hon gjort om den ena bilden på mej=) 
Den blev faktiskt bra =)
tänkte lägga dom på bloggen..
iallafall dom som togs på mej..


Nee nu ska jag göra nått vettigt 
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar