lördag 16 oktober 2010

Lördag..





Trodde dock inte att lördagen skulle bli såhär..
Men ibland får man bita i de sura äpplet..
Lillan blev ledsen när hon såg att sin pappas bil försvann...
Så jag bestämde mej för att bara vara me lillan idag..
Men blev lite förvånad av att han ringde o sa förlåt..
Då lugnade jag ner mina innre känslor..
Men jag har nog hamnat i en höstdepression tyvärr..
Har så lätt för att bli arg eller ledsen om någon säger fel saker till mej..
Sen har jag brustit i gråt när jag har sett filmer som är sorgliga..

Imellan åt vill jag bara stänga mej ute från allt o alla..
Vilket jag inte ska göra..
Men allt snurrar verkligen i huvudet på mej..
Tyvärr e det bara väldigt få som vet varför..
Jag är nog inte redo för att öppna mej för alla ännu..

Har inte haft någon större ork den sista tiden o fixa saker..
Nu måste jag verkligen ta tag i de..
Nee usch nu har jag slut på vad jag ska skriva 


BAD  BAD  BAD


2 kommentarer:

  1. :( Hoppas de blir bättre snart :) Jag finns här om du vill prata.. Eller bara snacka goja ;)

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Tack gumman.. Japps vi kan höras nästa vecka eller i slutet av denna kramizz

    SvaraRadera