fredag 25 juni 2010

Midsommar!!

Vaknade vid 11 av att jenny ringde och väckte mej =)
Men kände mej dock inte alls bra..
Mådde illa som fan..
Men det var bara att gå upp..
Hade faktiskt lovat jenny att jag skulle hjälpa henne o fixa några saker...
Skulle igentligen fira midsommar me cina o martina
men jag har varit yr haft sjukt ont i magen..
Har fått värsta blödningarna..
Detta e fan inte normalt..
men det har säkert oxå me operationen som jag gjorde..
Men har fått kolla på 2 filmer..
Har inte orkat svara en ända som har ringt..

Igår fick jag hoppa in o arbeta på bilbingo..
Hade riktigt kul..
Jag o jenny höll på att dö ett tag av vissa saker..
Det var de värsta jag har sett..
Hoppas på att de blir fler gånger att jobba där..
roligt var de iallafall..
Var en stressdag igår..

Nee nu har jag nog inte mer att skriva..

Ha en super bra Midsommar

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar