fredag 11 juni 2010

Har hänt en del sen sist jag skrev..

I tisdags hade vi jätte roligt när vi spelade upp teatern ..
Det har gett en minnen för livet =)
Imorse blev jag opererad för cellförändringar i livmodertappen..
Tack Emma för att du följde me..
utan dej hade jag aldrig klarat de..
visst har jag ont men det e inte så farligt som de låter..
Som tur e fick jag ingen manlig denna gång..
Sen bar det av till skolan för att hämta betygen..
Nu e de sommarlov o de känns väldigt konstigt..
Det jag kommer sakna mest är tisdagarna och vännerna..
Det började åska som fan innan ..
Inte roligt alls..
För jag pratade me en polare sen flippade mobilen ut riktigt..
Så arg jag blev..
Lillan somnade tidigt så det har varit ganska lugnt..

usch nee nu har jag nog inget mer att skriva
ha det gott

god natt !!

3 kommentarer:

  1. Kul att du trivs så bra i skolan :) SOmmarloven brukar ju gå rätt fort så du e där snart igen :P Väldigt fint de blev i bloggen nu när du ändrat :)
    Ha de så bra :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack gumman.. Jo är sj ganska nöjd.. Jo tiden kommer gå fort och tur e det..
    kramar

    SvaraRadera
  3. Men ojdå =((.
    Vet hur det känns och bli opererad för det =(.
    Kramar <3<3

    SvaraRadera