tisdag 29 december 2009

Måndag!!

Så kommentaren nu om rockvideon haha!!
OMG!!
Ja ett skratt förlänger livet säger dom ju..
Kommer sakna dramagruppen..
Vi hade så kul..
Men finns det plats kvar fick man börja igen =)
Jaha idag har jag torkat av väggen som lillan har ritat på o sen sorterat kläder..
Idag åt lillan super bra.. Är riktigt stolt över henne.
Mammas flicka..
Idag badade vi o lillan skvätte vatten på en hela tiden..
Hon är väldigt busig..
Börjar nog bli förkyld igen..
Inte alls bra..
Inatt har jag bara drömt sjuka drömmar..
Hannie bannie har en bebis i magen=)
Är jätte glad för hennes skull..
Och imorgon fyller syster yster år..
man kan ju inte åka o gratta henne..
Hon bor ju i uddevalla..
Men jag får väl ta o hälsa på mina syskon detta år som kommer..
Nee nu vill jag att skolan ska börja igen så det händer nått roligt haha..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar