tisdag 17 november 2009

Tisdag..

Dagen började ju ganska bra fast man kände sej som en zombie..
Idag så blev poppe jätte glad att jag var tillbaka på draman..
Han trodde väl att jag hade slutat men nädå..
Jag har ju bara varit dålig..
Innan var vi dvärgar nu e vi dom svarta amigosen..
Haha vilka ideer poppe hade..
det första vi gjorde var att lära oss texten till en låt som vi skulle spela in..
Dom har ju studio på skolan..
Låten tog 15 min o spela in..
Vi fick mycket beröm av poppe..
Sen sa han jag vill ha lite hjälp av er för vi ska spela in låten till skolan oxå..
vi bara vad är nu detta??
Jo det visa sej att dom ska göra reklam på youtube för skolan haha..
Den blev riktigt rolig..
Så ni som läser håll ögonen öppna..
Lägger upp den här sen..
Först skulle vi spela upp teatern den 8 dec
Men joceline är ju på semester då så det blir den 1 dec vi spelar upp..
så nu har vi bara nästa tisdag på o öva + att poppe ska försöka hålla skolan öppen för oss lördagen den 28 så ska vi träna 3 timmar..
Sen ska vi träna innan teatern...
Så den dagen blir det nog ingen svenska för min del..
Hur ska man kunna hålla sej från att skratta når vi ska spela upp..
Vi skrattar ju fortfarande ganska mycket på träningen..
den där nöff nöff låten som poppe har gjort är riktigt rolig..
han låter så rolig..
Han har ju sina roliga ideer..
vi har faktiskt haft skitkul på lektionerna me poppe..
Terminen är snart slut
Kommer verkligen sakna drama..
Får väl se om komunikation blir lika bra..
jobbigt värre..
För vi i gruppen har haft väldigt roligt..
nee upp me humöret bruden...
imorgon ska jag ha prov i matte igen..
Sen ska jag på utvecklingssamtal me fellicia..
Har ju inget att oroa mej för ännu ;)
Hon är ju duktig liten tjej..
nee nu ska jag hålla på med annat ha det gott bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar