söndag 22 november 2009

Helgen!!

Jaha det har hänt en del i helgen..
Fredags kväll var lugn..
Lillan var lite röd i ögat..
Lördag..
Det röda hade inte lagt sej så jag ringde 1177
dom trodde det kunde va regnbågsinflamation så vi skulle till doktorn..
Fick åka till vårdcentralen i ystad..
besöket tog 5 min..
det var ögoninflamation..
Hon fick en tub salva med hem så jag slapp betala medicinen..
idag hämtade palle lillan..
kändes jätte jobbigt..
men jag kan inte stanna hemma för vård av sjukt barn
för jag har data imorgon sen på tisdag ska vi träna på draman..
sen onsdag är det data prov..
annars hade jag tagit det..
ikväll fick jag ett samtal av palle att lillan hade spytt o klagat på att det gjorde ont i öronen..
stackars liten..
saknar henne så mycket..
hoppas hon blir bra o att det inte är halsfluss eller öroninflamation..
Nu e jag ingen dum blondin längre..
kände för att ha lite mörkare..
men kanske inte så mörkt som det blev..
men men nu blir det bingen efter att jag har pratat med åsa..
hon pratade med någon annan just nu så hon skulle höra av sej sen..
ha det gott bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar