söndag 11 december 2011

Söndag..

Denna dgaen har gått sakta..
Fast jag har städat och plockat undan..
Det var verkligen skönt att få hem lillan idag..

Pratade med linda och wiliam..
Linda skulle ringa upp senare men hon glömde nog det.
Eller så såg hon att jag hade gått o lagt mej..
Sorry gumman men pallade inte vara vaken mer..
Jag är verkligen glad för att linda hittade en bra kille.. 
Hon behöver nog den där tryggheten..
Det märks att hon mår bra och det gör mej så glad..

Feber gick över men den jäkla hostan e kvar..
Måste bli helt bra nu till jul..
Nä har nog inget mer o skriva.. 
Men lägger ut 2 bilder på nått jag ska köpa sen =)
 Så snygg..

Nog det ända bandet jag skulle köpa tröjor från =)
Dom spelar på lisebershallen den 10 april..
Jag ska allt se dom men inte den dagen för min dotter fyller 5 år dagen efter.. 
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar