fredag 4 september 2009

Fredag

Idag åkte jag till skolan o hämtade läxa så jag inte missar något..
Alla lärarna blev helt glada av att se min lilla prinsessa..
Till o med 2 st som jag går me på lektionerna undrade om det var mitt barn..
O jag sa bara japp det e mitt barn..
Sen åkte vi hem..
Så åt vi varma mackor o oboy..
Mumsigt gott..
Sen åt vi billys pan pizza lite senare..
Sen bestämde jag o emma att jag o lillan skulle följa me ut o gå med hundarna..
Sen efter rundan gick vi till lekplatsen.
Vi var nog ute i minst 3 timmar o en 30 min..
Det var skönt fast det blåste en del..
Sen gick vi hem..
Lillan la sej i soffan o jag började me maten..
men helt plötsligt tyckte jag de va för tyst..
Så jag kolla henne o då sov hon..
Hon var nog ganska slut..
Jag som tänkte se en fim me henne o mysa o äta lite godis o chips..
Men det får bli imorgon..
Mitt lilla hjärta har sovit sen vi kom hem..
Sen hoppa jag i ett bad efter jag hade ätit..
det var riktigt skönt o bara ligga där o slappa..
Annars har jag inte ro till det..
Nu ska jag strax sova för hyresvärden kommer imorgon igen..
Suck..
Som han har gnällt idag..
Snacka om att man stängde öronen..
Fast förkylningen har satt sej där så jag hör inte lika bra just nu suck..
Idag fyllde masse år..
Grattis broder ännu en gång till haha..
Ha det gott
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar