fredag 3 juli 2009

Fredag..

Igår var jag o åsa me barnen på stranden..
Det var jätte kul..
Lillan som inte gillar bada var i vattnet nästan hela tiden då vi var där..
Hon var jätte duktig..
Så grusig hon var när vi kom hem..
När hon skulle ta av skorna hällde hon ett kg sand på golvet..
Det var ju inte lika kul..
Hon somnade när vi kom hem fick väcka henne o duscha av henne..
Sen sov hon för natten..
Imorse vakna jag av att telefonen ringde halv 7
det var ju hyresvärden..
Jag trodde han ringde för o säga att han var på väg..
Men han stod där ute..
Han kom inte in i porten..
Jag orkade ju inte svara då han ringde så jag ringde han vid 7..
Så sa han att han hade lagt allas hyresavier i johans brevlåda..
Så jag skulle gå ut o hämta dom o lägga allas o våra postlådor som e i trappen..
Han e inte klok ibland..
Sen sa han ja du skulle ju ha pengar oxå för städningen..
Jag bara ta det nästa vecka då ni komer o ska fixa vid här i huset..
Jag har ju pengar så jag klarar mej..
Sen la jag mej igen o då skickade åsa att hon var vaken..
Sen skickade T.H
men jag gick inte upp fören åsa sa att hon var på väg..
Har varit seg hela dagen..
Tess ville att jag skulle följa me henne till trelleborg ikväll..
Hon hade fixat barnvakt..
Så hennes mamma ska ha henne ett par timmar..
Dom e ju i husvagnen så lillan kommer ju få skoj..
Så man får snart göra sej iordning..
Haha vi ska ju bara köra o kolla läget i trellehulla..
Senn imorgon kommer åsa o hennes barn..
Dom ska sova hos mej tills på söndag..
Blir stranden imorgon om det blir fint väder..
Nee nu ska jag göra vid mej..
Ha det gott
Bye
Uppdaterar när jag kommer hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar