lördag 16 april 2011

Lördag..

Idag är det mulet väder vilket jag inte hoppats på.
Eftersom att vi skall till lomma camping.
Palles föräldrar är där på sommaren så vi brukar åka dit.
Så lite sol hade inte suttit fel.
Har letat som en gris efter lillans hinkset men det e borta.
Så vi får åka och köpa nytt.
Igår byggde vi ihop min nya dator och den var riktigt bra=)
Fan vad skönt o ha en dator som fungerar.
den e lite bättre än palles men bara lite men jag e nöjd.
Igår gjorde vi snitzel pommes och b-sås så jävla gott de blev.
Lillan har varit blöjfri i ca 2 veckor på natten.
Fast en natt hände det en lite olycka men det e sånt som händer.
Är stolt över henne tänk hon e 4 år o gör många framsteg.
Så nu hoppas jagman slipper blöjorna helt. 
På dagen har hon varit blöjfri i snart ett år.. 
Men hon är duktig.
Nee nu ska jag ta fram nya kläder till lillan sen ska vi köra.
Palle testar nått spel o kollar grafiken på min dator så vi får väl se om han kan släppa den.
Ha en super bra dag alla
Bye




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar