onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Vaknade innan jag skulle gå upp konstigt nog..
Så jag gav lillan frukost eftersom att hon fick lite sovmorgon..
Sen bar det av till dagis o lämna henne.
Så när jag kom hem igen kom tröttheten fort..
Men hallå där jag skulle ju ha engelsk lektion idag..
Det går ju inte att vara trött då..
Han är lite grinig om man inte gör vad man skall på lektion..
Men blev pigg när jag kom till skolan.. 
Gjorde ord testet..
det gick inte jätte bra för jag hade ju glömt bort att tråna..
Smart!!
Men ska bara skriva om vissa meningar som blev fel så e jag klar med det..
När jag var på väg hem ringde louise..
Och vi pratade ett tag..
Hoppas hon får bra svar från doktorn idag..
Håller tummarna för dej =)
Nee nu ska jag snart plocka undan lite.. 
Blir ju utvecklings samtal med felicia senare 
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar