söndag 12 december 2010

Lördag..

Idag vaknade vi vid 09.00
Så jag o lillan gick upp och åt frukost..
Sen vek jag all tvätt och la in..
Sen duschade jag för att vi skulle iväg senare..
Lotta skickade sms och undrade om jag ville vara barnvakt..
Och jag sa klart jag kan..
Så Lotta kom och lämnade henne vid 20.00
Amanda var helt glad när hon såg mej..
Vilken tur haha
Men hon är ett litet charmtroll..
Flisan ville då inte sova..
Amanda somnade rätt fort efter jag hade gett henne vällingen..
Jag var helt rädd att flisan skulle väcka henne...
Hon skulle då inte sova..
Men långt om länge somnade hon =)
Så mammig hon har varit.. 
Har haft en bra dag tills vissa började skicka idiotiska saker..
Tack för att du förstörde min kväll...
Nee nu kommer snart lotta o hämtar sitt lilla charmtroll =) 
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar