torsdag 29 juli 2010

ny dag nya tag haha

Nja så allvarligt är de inte..
Ska snart hoppa in i duschen..
Har varit jätte slarvig med medicinen till hårbotten..
Skärpning nu elli..
Pratade me min jenny igår..
Var skönt o prata ut me henne..
För hon vet hur de e o känna så som jag gör nu..
Så oroa er inte nu..
För de e bara jag som har lite problem me tankar o hur jag känner bara..
Gjorde ju vid mina naglar hos jennys mamma..
En riktigt super bra mamma du har jenny..
Igår tvättade jag o nu har jag nog bara 3-4 maskiner kvar..
Jag börjar bli duktig nu igen..
Har ju haft en svacka innan..
Ska se twiligt Eclips på lördag me petra..
Ska bli roligt..
Längtar så mycket..

Jaha så vad händer idag??

Jo
Ska hoppa in i duschen sen blir de att äta nått..
Sen vika tvätt och dammsuga lite..
sen får vi väl se vad som händer då de e gjort..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar